Hrvatski Indeks Održivosti

Dizajn, Razvoj web sustava

Hrvatski indeks održivosti, HRIO je metodologija koja omogućuje sveobuhvatan uvid u održivost poslovnih praksi, osvrt na usklađenost s najnovijim odredbama Europske unije te usporedbu s praksama drugih hrvatskih poduzeća. Ocjenjuju se aktivnosti u šest područja. Riječ je o jedinom rejtingu kojim se mjeri razina održivosti poduzeća u Hrvatskoj u kojem godišnje sudjeluje više od stotinu poduzeća, a koji se provodi već četrnaestu godinu zaredom (ranije kao Indeks DOP-a).

IZAZOV

Izazov projekta je bio osmisliti dizajn koji će nanjintuitivniji način korisnicima omogućiti navigaciju kroz pitanja te im na uvijek vidljiv način prikazati informacije o tome koliko su pitanja riješili te na koja još nisu odgovorili.

S tehničke strane smo se susreli sa potencijalnim problemom performansi sustava, zbog istovremenog korištenja velikog broja korisnika. Obzirom na to da su ciljani korisnici sustava zaposlenici velikih poduzeća, kao i većeg broja državnih firmi, bilo je potrebno osigurati ispravnu isporuku svih e-mail poruka iz sustava. Poznato je da veća poduzeća imaju nešto agresivnije postavljene filtere za e-mail spam te je iz tog razloga i trebalo osmisliti rješenje za pouzdanu isporuku poruka.

REALIZACIJA

Tijekom razvoja dizajna sustava smo koristili testne grupe korisnika putem kojih smo skupili vrijedne informacije o eventualnim problemima i nejasnoćama tijekom korištenja sustava. Iz tih ranih povratnih informacija smo razvili dizajn koji na uvijek vidljiv način omogućuje navigaciju kroz pitanja po bilo kojem poglavlju, kao i jasnu vizualnu razliku odgovorenih i neodgovorenih pitanja.

Tijekom razvoja sustava smo posebnu pažnju obratili na optimizaciju svake linije koda što je dovelo do toga da je sustav moguće koristiti bez ikakvih usporenja i tijekom vršnih opterećenja.
Za potrebe slanja e-mail poruka smo koristili vanjski API sustav koji jamči isporuku svih e-mailova bez oznake neželjene pošte.

KLIJENT O NAMA

"HRIO metodologija razvijena od strane HR PSOR-a i HGK kojom već 15 godina hrvatske kompanije procjenjuju svoje održivo poslovanje. Svu kompleksnost i sadržajnost metodologije, koja se sastoji od približno 200 pitanja i potpitanja, tim Revoloopa je u potpunosti približio sudionicima na stopostotnu „user friendly“ metodologiju. Ne postoji problem, kompleksnost ili nemoguće za ovaj izvrstan tim. Komunikacija, fleksibilnost i inovativnost imperativ su za Revoloop, a to je nama najvažnije kako bi suradnja bila na najvišem nivou."

Katarina Plećaš,
voditeljica ureda i projekata

Dosi.HR
Dosi.HR